Something is Mine

i'm just a very simple person, name ma ayah beri, nur shuhada bt khairul anuar ! yg bermaksud cahaya para org yg mati syahid, :) alhamdulillah, so, i'm trying till now to be the best for my family,agama n negara ! haha ! bersemangat gilaa... :), btw, saya dengan bnganya mengatakan TAK NAK ! pada mereka yg 1) talk nonsense, 2) gilaaa,,3) pencurikkk,4)kaki menipu,5)kaki pempuan,6)hipokrit dan kesemua yg sama waktu dgnnya ! , so, ilove to being in myself ! last but not least, adiossaa !! :)

Monday 20 June 2011

Time change, but myheart still same .

~ haiyoo . macam berlaku lately ni , i was feel something i have missing. i dont know where . i feel like living in corpse already . ( mandi x basah . makan tak kenyang , tidur tak lena) haihh . dh teruk dh ni , and and the worst is , i jatuh in the bathroom ! Omygoshh . sakit gila . kepale sakit =,=
i dont know what actually happend in my life . kadang2 rase macam banyak berkhayal . byk bfikir maybe  .



Hari ni , go to the class with mate bengkak . sedih, sebak, marah, rindu, cinta, sayang, semua bercampur . haihh that's call love . And and !! x boleh nk cover coz my spectacle hilanggg!!!!! 
so , buat dek jelah . cover dengan eye liner and maskara. haha . ngantuk sangat dlm class tadi . Tapi gagahkan jugak mate ni nk menimba ilmu kan * cehwahhh .padahal* haha . ade presentation . esok pun ade . marketing ohh marketing .  

seriously i feel missing something in my life . i missing the way he care, concern, the way he always say i love you . , the way we are crazy together.

For him i wanna say this :

I need to know that you will always be
The same old someone that I knew
What will it take till you believe in me
The way that I believe in you.
I said I love you and that's forever
And this I promise from the heart
I could not love you any better
I love you just the way you are.


You never let me down before
I wouldn't leave you in times of trouble
I took the good times, I'll take the bad times
I'll take you just the way you are

No comments:

Post a Comment