Something is Mine

i'm just a very simple person, name ma ayah beri, nur shuhada bt khairul anuar ! yg bermaksud cahaya para org yg mati syahid, :) alhamdulillah, so, i'm trying till now to be the best for my family,agama n negara ! haha ! bersemangat gilaa... :), btw, saya dengan bnganya mengatakan TAK NAK ! pada mereka yg 1) talk nonsense, 2) gilaaa,,3) pencurikkk,4)kaki menipu,5)kaki pempuan,6)hipokrit dan kesemua yg sama waktu dgnnya ! , so, ilove to being in myself ! last but not least, adiossaa !! :)

Sunday 27 March 2011

how does i know they love me ? =D

~ lalala.. thee ! okey just nk share little about what i love most in this world ~
 


  op coz la my lovelyduply familyy ! ah ! i do really miss they so much :(
  my  hunnybunny sugarplum =D
  my dearr hot super bom bom pow frienddss ~ yeahh u guys are superb okey !!


siyesly rinduuu gilaa gilaa kt mereka semua ! rindu suare my mommy, my ayah, my adeqs2, my little younger bro !  ~~ misss so much ! * ahh tears dropping * ;(
 
my bom bom pow friends ! yeayhh! they are really true friends ever ! i miss my class form 6 ! you all dah upper 6 kan ? haha ~ cool key korang.. lagi bape bulan suffer , then korang bley fly fly like a G6 YEAHH !! HAHA ~

mY Darlingss... oh you ! i missyouu really much ! miss your smile ~ miss your laugh ~ missyour face when u're driving ~  conclusion is, ! i miss youu totally much ! EVER ~!


i know that mybe some ppl there cakap cakap pasal i, why i mostly wrote in english, bajet bagos jew kan >>>??
 
simple ~ coz i x punye english banyak bertabur,  ~ so, i make this opportunity to improve my english skill! that's the way i can communicate with myself and i love it ~ even peliks and ntah ape ape je ~

okey da stat mepek kan >? haha~ fine ni antara photo2 people that i love so much !



                                          my younger noty brother | muhammad aeiril


                                          Mylovelyduply family | i miss you all so much


                                          my bom bom pow friends ~ | missyou all


                                                           form 6 | in my heart foeva ~ !

                                                    my friend ever after ! | miss you all =)



                                                    when are crazy together ! | missyougirls

                                          make a laugh with  my girls ! they are superb ! 



                                                    haha ~ME&U from the back =D thanks myraa



                                                          my sisters ! | i love you all 


okey ! omygoshhhhhh , 

                              we are far apart, but he always be in my heart | hey awak , saya cinta awak la !!!
  
 ~ Weee... setelah beberape jam mengupload pic2 ini, akhirnya ~! =D 
 okey ~ sebenanye nak upload lagi, tapi memandangkan intenet cm sipoott , takat ni je la mampu,,~~ t cakap bajet plak nk upload2 PIC byk2, but ! who care ? my blog kan ? HAHA!! ~gegegege ~
 
 hehe ~ i love you all so much ! veryy the muchy ! really much ! 

 even, mybe i can't be good enough for all of u, i am so sorry :( but i'll try to be the best , ! ! yeahhh yeahh !


tingat kate kate ni, 
*Sayangilah seseorang selagi dia ada. Luahkan sayang sementara dia masih boleh mendengar. Kita yang mengawal hidup kita. Lakukan sebelum dia, atau kita, yang terlebih dulu menutup mata.*  
   


last but not least,
I LOVE YOU ALL SO MUCH ! =)


                                              nak jugak enterprem. okey fine, buruk kn haha~ :) peace ~=D   
 
 peace, peace  !

2 comments: