Something is Mine

i'm just a very simple person, name ma ayah beri, nur shuhada bt khairul anuar ! yg bermaksud cahaya para org yg mati syahid, :) alhamdulillah, so, i'm trying till now to be the best for my family,agama n negara ! haha ! bersemangat gilaa... :), btw, saya dengan bnganya mengatakan TAK NAK ! pada mereka yg 1) talk nonsense, 2) gilaaa,,3) pencurikkk,4)kaki menipu,5)kaki pempuan,6)hipokrit dan kesemua yg sama waktu dgnnya ! , so, ilove to being in myself ! last but not least, adiossaa !! :)

Saturday 18 June 2011

Everytime


i have nothing to say ,but wait ..................................................................




Come notice me
And take my hand
So why are we
Strangers when
Our love is strong
Why carry on without me? 



I make believe
That you are here
It's the only way
I see clear
What have I done . what have i done .

No comments:

Post a Comment