Something is Mine

i'm just a very simple person, name ma ayah beri, nur shuhada bt khairul anuar ! yg bermaksud cahaya para org yg mati syahid, :) alhamdulillah, so, i'm trying till now to be the best for my family,agama n negara ! haha ! bersemangat gilaa... :), btw, saya dengan bnganya mengatakan TAK NAK ! pada mereka yg 1) talk nonsense, 2) gilaaa,,3) pencurikkk,4)kaki menipu,5)kaki pempuan,6)hipokrit dan kesemua yg sama waktu dgnnya ! , so, ilove to being in myself ! last but not least, adiossaa !! :)

Monday 28 February 2011

You are your own feelings

 ~ harini, macam2 berlaku dlm hidup aku,

   * sometimes, i really feels great and awesome because i am a girl :), but i don't know why, there's a lot of people kat luar sane , wish they could trade places with a boy . Even, maybe just for a day, wahhhhh !! , and aku nmpak byk perkara mcm tu yg berlaku sekeliling aku, haha ~ ape aku merepek ni ?? dah2 nk story bende lain sebenarnye ni, heheeee :)) it's all about my own feeling :)



* So,nk dijadikan cerita tadi time kelas mgt, kene amik laptop and lcd kat pejabat, for mgt tutorial, herm, . nak tahu ape yg jadik ??, well, aku and classmate aku, pergi la amik laptop and lcd tu, so lepas isi borang, and bagi kad matrik, amik la.. bawak masok kelas. then time our lecturer tgh godek2 laptop and lcd tu, tibe2 stuck ! then, lect suruh kteorng tukar yg lain, so my classmate and i pergi la tukar ,,,,sampai2 je dalam pejabat tu, aku pun dengan ringan mulut bg tahu la,
                                  " Puan, laptop ni stuck la, nak tukar yg lain boleh ,? " 


then, puan ni dengan muka yg amat masam, amik la laptop yg baru and tukar dengan laptop yg stuck tadi,,, haha ~ tu okey lagi , ni, time classmate aku yg sorang ni, cakap nk tukar  lcd BARU,
                         " Puan, lcd ni pun nak tukar jugak sbb, x leh gune, die punye lcd x pancar pun kat screen, "
tbe2 Puan yg tukarkan laptop ni tadikk,, memanggil Puan lagikkk sorang dengan lantangnyaaa !!! and Puan yg lagiikk sorang ni, dtg dengan terkecoh2..
                                     Puan 2 :     " ha ? awat hangpa nk tukaq ?, "  
               aku and classmate ak :   "  lcd ni x ley nk pancarkan kt screen la puan "
                                    puan 2  :   " aiii ! org lain boley pakai awat hangpa x boleh ? ni lcd baru sampai ni, xkn rosak kot ? hangpa dah check betoi2 ka ? dak pun, hangpa salah masok ?" dengan suare yg begituuu lantang dan kuat, samapi rasenye the whole pejabat tu boley dengar !
Adeh ! maluuuu gilerrr sume orang kat situ pandang lain macam kat aku n classmate ak nih !

 and then Puan 2 tu membebel gilew2 nye laahhh, die tnye" ni hangpa pakai kt bilik mane ni ?" aku pon jawab la... " kat Bk 05 Puan "


Puan tu, adehh.. membebel bukan main, die tnye sape lect nye la... die kutuk2 kteorng x reti gune la, ngan lect2 kteorang die kutuk yg x bleyy blaaa tu,,, sabarrr je laaa.. ! dah la cuace memang panas, then bebelan die yg x berasas tu membuat kan hati aku begitu bengkek gilaaa !! nseb la ade pak cik tu tolong kteorang.... lw x.... mmg la.. dekat nk sejam jugak laaa kami kne menunggu dlm tu.. huh !


                                            my feelings : angryy ~~

                                                     this is how baby faces when he/she was angry :)


  ~ So, ape yg aku cite ni, just about my feeling towards the things happend in circle of my life,
, pada aku, aku ade hak nk marah, nk panas hati and anything yg related tntang ape yg aku alami yg buat aku sakit hati ! kn ?. 
      ~ pesanan kat Puan berdue tu, agak2 la lw nk marah student pon, x pyah la sampai nk kutuk2 lect  ! ! !

and please smiling laa... bukan susah sangat nk senyomm,  !!
 bak lirik lagu SENYUM, : Senyum , x perlu kata apa2 :))
                                                       smile, smile and smile laa :))
 ~ ~                                                  



bukan susah pon nk senyum kn, melainkan la dalam mulut tu ade berlian kew, emas kew.. :)




                                             awwwww ~!! so cute  ;D

 moral of the story : you are your own feelings, and this entry doesn't mean anything to me pun, xde dendam2 ngn Puan2 tu, AND saye bukan pedendam ! :))

No comments:

Post a Comment