Something is Mine

i'm just a very simple person, name ma ayah beri, nur shuhada bt khairul anuar ! yg bermaksud cahaya para org yg mati syahid, :) alhamdulillah, so, i'm trying till now to be the best for my family,agama n negara ! haha ! bersemangat gilaa... :), btw, saya dengan bnganya mengatakan TAK NAK ! pada mereka yg 1) talk nonsense, 2) gilaaa,,3) pencurikkk,4)kaki menipu,5)kaki pempuan,6)hipokrit dan kesemua yg sama waktu dgnnya ! , so, ilove to being in myself ! last but not least, adiossaa !! :)

Saturday 26 February 2011

i am only a human

hari ni, macam macam aku rase, dan petang tadi, puas aku memberontak sorang2, aku baling segala barang yg ada, aku menangis sampai melutut bawah kerusi, aku masuk dalam meje study, aku nangis kuat kuat ! sebab ???
sebab aku x nk orang lain dengar,,.,,agak kuat jugak lalakan aku tadi rasenye :)
Now, i feel better, masih berbisa tangisan itu, tgk la mate aku yg da lebam ni, :P
  tepakse cover dengan spectacles :)) nseb la xde sape pun tgur, haha ~ cmne org nk tgur, ak x kua bilik pon rini, terperap dalam bilik ala ala white house ni, HAHA~~ white house la sngat kn, anyway, ape yg aku mepek ni ??
  ~ mybe, yaa.. i am not good enough, im just too weak to get through all this in my life,
    but i'll keep on trying to be the best, :(

moral of the story : sorry i can't be perfect, :(

No comments:

Post a Comment