Something is Mine

i'm just a very simple person, name ma ayah beri, nur shuhada bt khairul anuar ! yg bermaksud cahaya para org yg mati syahid, :) alhamdulillah, so, i'm trying till now to be the best for my family,agama n negara ! haha ! bersemangat gilaa... :), btw, saya dengan bnganya mengatakan TAK NAK ! pada mereka yg 1) talk nonsense, 2) gilaaa,,3) pencurikkk,4)kaki menipu,5)kaki pempuan,6)hipokrit dan kesemua yg sama waktu dgnnya ! , so, ilove to being in myself ! last but not least, adiossaa !! :)

Saturday 26 February 2011

weekend yang membosankan !

 well, hurm today is saturday and every saturday i'll get hyper boring . hurm, boleh jadii gile la lw setiap weekend cmnie. dekat kolej ni, kosong... senyap sunyyi,, ramai pulak penghuni kolej ni pulang ke rumah masing2 @ pun hangout dengan teman masing2,, aku >?? berada seorang diri dalam bilik dan mengalami kebosanan di tahap yang amat kritikal,HAHA !~~ jeles terase bile tgk roomate ak kua tengok wyang , nak ikut,,, tapi.. xnk kacau daun pulak ! :) sorang balik rumah and sorang lagi ade hal dengan kengkwn die,...
  hurm, xpela mybe ade hikmah duk terperap dalam bilik ni, at least, duit ak save and ade mase untuk aku muhasabah diri , :) pehh ayat... x bley bla.. haha :) sebenanye... aku tengah menggile sorang2 diri, mcm2 rase ade, hormone aku pun x bape nk stabil... jap ak ley heppy, jap aku rase sdey sngat,,,,, , << ni dh bape kalida ni nitis2 air mate<< huhuuu , ;/,  mmg betulla aku kebosanan di tahap kritikal .,., dh lah, aku nk terusakn dengan agenda melayan diri sendiri ni, haha ! don't mind me, :)) , daaaa :)) adiosaa
 


    

No comments:

Post a Comment